لو بتدور عن الحياة .. ف الحياة جواك
دور جوه نفسك هتلاقي .. أحلى حياة
شوف أحلى حاجة أنت بتعملها
وجرب لو لمرة تكملها
وحارب في عيوبك واقضي عليها
وماتسبهاش تشوه أحلة حاجة انت بتعملها
لو كان حلمك بعيد
أوعه تبص للمسافة
أو تقول مين يجيد .؟؟
ويعديها ب حرافة
هتقابل في طريقك ناس وحشة كتير
ناس بتهد ف الحياة مش عايزة تغيير
بس انت لو عايز توصل حتى لو حلمك ف أبعد مكان
رح تعدي وتوصل .. عشان يبقالك وجود في الحياة
أحيي نفسك من جواك .. عشان الحياة تحيّى وتحلى
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق